حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
سرخط خبرها

برگزاری چهاردهمین اجلاس گرامیداشت شهدای وحدت در مشهد | جایزه ملی وحدت به برگزیدگان اهدا خواهد شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۹۴۹۳
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
برگزاری چهاردهمین اجلاس گرامیداشت شهدای وحدت در مشهد | جایزه ملی وحدت به برگزیدگان اهدا خواهد شد + فیلم
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: جایزه ملی و ویژه وحدت ،آبان ماه در مشهد به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ دوم، پاسدار قربان‌محمد اشعری، صبح امروز در نشست خبری چهاردهمین اجلاس سرداران شهید نورعلی شوشتری، رجبعلی محمدزاده و شهدای وحدت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروز در کانون تخریب دشمن قرار دارد، موضوع وحدت در همه شئون و سطح‌بندی‌های آن است و بدخواهان این ملت اراده دارند تا بین شیعه و سنی، زن و مرد و هر فاصله و قشری در ایران اسلامی تفرقه بیندازند. با در نظر گرفتن این موضوع یادواره شهدای وحدت یک سعادت گران‌قدر برای ماست که پیامد‌های مؤثر اجتماعی و فرهنگی هم در پی خواهد داشت.

وی افزود: ما اجلاسیه را چهارم آبان‌ماه به میزبانی تالار همایش‌های انقلاب اسلامی مجتمع آیه‌ها برگزار خواهیم کرد. از یک ماه قبل از ادارات استانی، سازمان‌های ملی و تشکل‌های مردم‌نهاد دعوت شده و رویکرد فرهنگی نیروی زمینی سپاه آن است که یادواره‌های شهدای وحدت با شکوه و انضباط خاص در سراسر کشور برگزار شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به اکران عمومی نمایش «نوری در نیمروز» توسط شهرداری مشهدمقدس خاطرنشان کرد: اجلاسیه چهاردهم در قالب یک برنامه سه‌ساعته، امتدادی بر همین فضاسازی‌های فرهنگی در سطح شهر و استان خواهد بود. میهمانان ویژه ای در این مراسم حضور خواهند داشت ،همچنین یکی از اعزه بزرگوار مولوی ما در استان سیستان و بلوچستان به همراه خانواده‌های معظم شهدا پشت تریبون قرار خواهند گرفت.

اجلاسیه چهارم با شعار «وحدت، خدمت و امنیت»

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار نفر به این مراسم دعوت شده‌اند، ادامه داد: بارزترین کارکرد وحدت، امنیت است. به همین دلیل، جایزه ویژه وحدت به سه نفر از برادران اهل سنت و سه نفر از هم‌وطنان شیعه که از سال گذشته تاکنون تلاش‌های خالصانه و مؤثری در راه تقویت وحدت در استان‌های تلفیقی داشته‌اند، اهدا خواهد شد. اکران نمایشگاه‌های مختلف و اجرای سرود‌های فاخر، دو پیوست دیگر اجلاس چهارم در حوزه فرهنگی خواهد بود.

سردار اشعری با اعلام شعار «وحدت، خدمت و امنیت» برای اجلاسیه چهارم تصریح کرد: جایزه ویژه به‌صورت ملی اهدا می‌شود. ستاد و دبیرخانه اجلاسیه به همه قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه فراخوان داده که از همه اقشار از دانشجو و استاددانشگاه گرفته تا ائمه جمعه و اصحاب رسانه، هرکس که برای تقویت وحدت تلاش مجدانه کرده باشد، در زمره فهرست برگزیدگان قرار خواهد گرفت.

بنابر اعلام فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه، برپایی میز خدمت به نام شهدای وحدت در همه ادارات، استمرار اکران نمایش‌های شهری از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->